Huikean debyyttikauden tehnyt Lotta Lindström valittiin vuoden pelaajaksi

15.10.2023

Forza HJK valitsi jäsenäänestyksellä vuoden 2023 pelaajaksi Lotta Lindströmin. Valinta oli ansaittu ja äänestyksen tulos selkeä. 19-vuotias Lindström teki vastustamattoman sisääntulon Klubiin ja Kansalliseen Liigaan. Huikea debyyttikausi päättyi maalikuningattaruuteen. Lindström voitti maalipörssin näytöstyyliin 17 maalillaan.

Nopeudellaan ja sähäkkyydellään koko kauden häikäissyt Lindström murtautui kauden aikana jalkapalloilijoiden eliittiin ja häneltä on lupa odottaa urotekoja tulevaisuudessa myös Helmareissa.

Vuoden pelaaja -palkinto luovutettiin Lindströmille kauden viimeisen pelin yhteydessä. Palkinnon luovutti Forza HJK:n hallituksen jäsen Juha Juoni.

Miesten vuoden pelaaja palkitaan ensi viikon lauantaina Veikkausliigan päätöspelin HJK-KuPS yhteydessä.

Kuva © Mira Lönnqvist