Cup-juna Seinäjoen Suomen cupin finaaliin

23.8.2017

HJK päätti tehdä hienon kulttuuriteon ja järjestää Suomen cupin finaaliin cup-junan. Aiemmin keväällä päätimme tarjota jäsenillemme jäsenetuna maksuttoman matkan Suomen cupin finaaliin. Tarkoitus oli tehdä matka bussilla, jolloin kustannukset pysyisivät kurissa ja edun tarjoaminen olisi ollut mahdollinen. Nyt matka tehdään kuitenkin junalla, koska haluamme olla mukana yhteisessä cup-junassa.

Tarjoamme jäsenillemme HJK:n järjestämästä cup-junan lipusta Suomen cupin finaaliin jäsenmaksuamme vastaavan 20 euron alennuksen. Osta siis nyt cup-matka HJK:n verkkokaupan kautta: https://www.hjk.fi/hjkshop/007-00216. Palautamme 20 euroa käteisellä cup-matkan aikana niille, jotka ovat jäsenmaksumme maksaneet ja cup-junapaikan hankkineet. Saat hyvityksen jäsenkorttia tai jäsenmaksukuittia ja HJK:n järjestämän junan maksukuittia näyttämällä.

Toivomme, että jäsenistömme ymmärtää tilanteen.

Mikäli et vielä ole jäsenemme, on sinulla yksi hyvä syy lisää liittyä jäseneksemme, liity jäseneksemme täällä. Hyvityksen jälkeen maksat cup-finaalijunasta vain 15€!

Juhlakauden tuplajahti huipentuu Suomen cupin osalta Seinäjoella lauantaina 23.9. pelattavaan finaaliin. Finaalissa vastassa on Klubille suurinumeroisesti häviämään tottunut SJK.

HJK on varannut kannattajilleen reilusti paikkoja VR:n junasta. Kannattajilla on etuosto-oikeus perjantaihin saakka, jonka jälkeen junaliput aukeavat myös yleiseen myyntiin.

Ohessa seuralta saadut tiedot:

Lähde mukaan reissuun mukavasti Klubi-hengessä junalla. Olemme varanneet reittiliikenteen junaan paikkoja HJK:n kannattajille.

HJK tarjoaa edun mukaan lähtijöille: meno-paluu-lippu hintaan 35 € (norm. ryhmälippu 44 €).

Toimi nopeasti ja varmista junapaikkasi nyt. Klubi-lippuja on rajoitettu erä.

Junaliput tästä:

AIKATAULU

Meno: Helsingistä 12.24, perillä Seinäjoella 15.04.
Ottelu alkaa: OmaSP Stadion 17.00.
Paluu: Seinäjoelta 20.53, perillä Helsingissä 23.35.

OTTELULIPUT

Ottelu on Palloliiton järjestämä. HJK:n kannattajakatsomo OmaSP Stadionilla on itäpääty. Liput sinne tulevat myyntiin Palloliiton sivuille.

OHJEET

Lähetämme junalipun ostaneille sähköpostilla lisätietoja, kokoontumispaikat ym. lähempänä ottelua.

Lippuja Klubin järjestämään junaan on siis reilusti, mutta rajoitetusti. Otteluliput itäpäätyyn ovat ennakkoon halvemmat, jaamme lipunmyyntilinkin, kun saamme sen tietoomme.