Forza HJK:n pikkujoulut 5.12.2017, ilmoittaudu mukaan!

24.11.2017

Forzan pikkujouluja vietetään perinteisesti tiistaina 5.12. Ravintola Sports Academyssä. Forzalle on kabinettitila. Tilat ovat käytettävissä klo. 18-24 välisenä aikana, virallinen ohjelma alkaa kello 19.00. Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla 28€:n arvoinen illalliskortti Forzan tilille 30.11. mennessä.

Maksutiedot: Tilinumero: FI79 6601 0001 1646 72. Saaja: Fan Club Forza HJK ry. Viestikenttään: Nimi, sekä maininta pikkujoulut. Maksamisen lisäksi muuta ilmoittautumista ei tarvita.

Illan menu:

- Vihreä salaatti ja salaatinkastikkeet (maidoton, gluteeniton, vegaani)

- Talon perunasalaatti (gluteeniton, maidoton, vegaani)

- Artesaanimakkaraa ja Jaloviina-Dijonsinappia (riippuen makkaran kausimausta onko maidoton/laktoositon/vahalaktoosinen/gluteeniton)

- Voilla maustettua paistettua maissia (laktoositon, gluteeniton, kasvis)

- BBQ-glaseerattuja Broilerin koipinuijia (maidoton, gluteeniton)

- Vesimelonia

Lisäksi ruokajuomaksi jokaiselle hanajuoma, olut, siideri tai lonkero.

Alkumaljaksi on tarjolla lasi kuohuvaa!

Tapahtumassa palkitaan parhaita, järjestetään tietokilpailu ja mukaan pyritään saamaan yllätysvieraita. Myös perinteinen bingo järjestetään. Joulupukinkin odotetaan vierailevan. Ota mukaasi muutaman euron arvoinen paketti pukinkonttiin laitettavaksi.

HUOM: Sports Academy on muuttanut uusiin tiloihin, jotka löytyvät osoitteesta: KESKUSKATU 6, 00100 HELSINKI