Parhaat videot

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Klubi voitti FC Kööpenhaminan Eurooppaliigan lohkossa kotona 2-1 vuonna 2014. Voittomaalin teki Macoumba Kandji ajassa 90+3!

Vuoden 2011 Mestareiden liigan karsinnoissa Klubi voitti Bangor Cityn kotona 10-0 ja meni jatkoon yhteistuloksella 13-0. Molemmat tulokset on kaikkien aikojen suurimpia voittoja Mestareiden liigan karsinnoissa. Tilasto Uefan sivuilla (Stats last updated 17/08/17).

Vuonna 2011 HJK nujersi saksalaisen suurseuran Schalken kotikentällään 2-0 Eurooppaliigan pudotuskierroksen avauksessa Teemu Pukin maaleilla. Uutinen MTV3:ssa.