HJK:n uutiset

HJK Klubi 04 valmistautuu kauteen(26.5.2020)
Kakkosessa pelaava HJK:n reservijoukkue aloittaa sarjapelit 13.6.2020. Otteluohjelma selviää myöhemmin. The post HJK Klubi 04 valmistautuu kauteen appeared first on HJK Helsinki.
Enoch Banzalle vuoden jatko(26.5.2020)
Klubin oman kasvatin sopimus kattaa kauden 2021. The post Enoch Banzalle vuoden jatko appeared first on HJK Helsinki.
Q&A Jonne Kunnas(20.5.2020)
Klubin päävalmentaja avaa joukkueen poikkeuksellisen kevään harjoittelua sekä valmistaumista kauden avaukseen. Miten pelaajien omatoiminen harjoittelujakso sujui ja minkälaisia harjoitteita pelaajilla oli? Harjoittelujakso sujui kokonaisuudessaan hyvin. Alkuun mukautuminen tilanteeseen vaati aikaa ja olikin tärkeintä, että kaikki pääsevät käsittelemään asiaa omalla tavallaan sekä kootusti yhdessä. Harjoittelun osalta voidaan jakaa sisällöt ja toimintatavat kahteen, fyysiseen harjoitteluun sekä pallon … Jatkuva The post Q&A Jonne Kunnas appeared first on HJK Helsinki.
Klubin kauden 2020 pelipaidat julkaistu(18.5.2020)
HJK:n vieraspelipaidat on valmistettu merestä kerätystä kierrätysmuovista. HJK on ensimmäinen suomalainen jalkapalloseura, joka pelaa Adidaksen kestävän kehityksen peliasuissa. Vieraspelipaidoissa on käytetty merestä kerättyä kierrätysmuovia, jonka toimittaa merien hyvinvointiin erikoistunut ympäristöjärjestö Parley for the Oceans. Kevyt Parley Ocean Plastic® -materiaalia sisältävä kangas on hengittävä ja antaa ilmavan tunteen ihoa vasten. – Koemme, että seuralla on merkittävä … Jatkuva The post Klubin kauden 2020 pelipaidat julkaistu appeared first on HJK Helsinki.
Klubin uudet Adidas-pelipaidat!(18.5.2020)
HJK:n kauden 2020 vieraspelipaidat on valmistettu merestä kerätystäParley Ocean Plastic® -kierrätysmuovista. The post Klubin uudet Adidas-pelipaidat! appeared first on HJK Helsinki.