HJK:n uutiset

Neljä klubilaista U17-tyttöjen maajoukkueleirille(19.1.2021)
U17-tyttöjen maajoukkue leireilee Eerikkilässä helmikuussa. Mukaan on nimetty neljä klubilaista. The post Neljä klubilaista U17-tyttöjen maajoukkueleirille appeared first on HJK Helsinki.
Uusi laitapakki Klubiin(19.1.2021)
Sveitsin liigassa FC Luganoa viimeksi edustanut Joel Untersee liittyy HJK:n joukkueeseen. The post Uusi laitapakki Klubiin appeared first on HJK Helsinki.
Harjoitusottelu NJS – HJK 23.1.2021(19.1.2021)
HJK Naiset kohtaa lauantaina Ykkösessä pelaavan Nurmijärven Jalkapalloseuran. HJK otti viime lauantain harjoitusottelussa komean 4–2 voiton viime kauden hopeamitalisista, Tikkurilan Palloseurasta. Vuoden toisessa harjoitusottelussa vastaan asettuu NJS. Harjoitusottelu pelataan 23.1. klo 14.15 alkaen Klaukkalan urheilupuistossa. Vallitsevien koronarajoitusten vuoksi ottelu pelataan nykytiedon valossa ilman yleisöä. Suomen Cup alkaa HJK Naisten osalta otteluohjelman mukaan lauantaina 6.2.2021, jolloin … Jatkuva The post Harjoitusottelu NJS – HJK 23.1.2021 appeared first on HJK Helsinki.
HJK Klubi 04 – Lupaavien pelaajien kehittäjä(18.1.2021)
Mika Väyrynen: ”Meillä on erittäin mielenkiintoisia pelaajia, joista moni toivottavasti ottaa isoja kehitysaskelia kauden aikana.” The post HJK Klubi 04 – Lupaavien pelaajien kehittäjä appeared first on HJK Helsinki.
Klubille vuoden ensimmäinen voitto(17.1.2021)
HJK voitti lauantaina kauden ensimmäisessä harjoituspelissä Tikkurilan Palloseuran maalein 4–2. The post Klubille vuoden ensimmäinen voitto appeared first on HJK Helsinki.