HJK:n uutiset

Daniel O’Shaughnessy maajoukkueeseen(eilen)
Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanerva on täydentänyt joukkuetta. The post Daniel O’Shaughnessy maajoukkueeseen appeared first on HJK Helsinki.
HJK:n taustatiimi kaudelle 2020 – Maija Saari mukaan valmennukseen(eilen)
HJK:n Naisten Liigan joukkueen valmennustiimi on valmis kaudelle 2020. Päävalmentajana Klubin joukkueessa toimii Jonne Kunnas. Kunnaksen apuna toimivat valmentajat Maija Saari ja Laura Hyvönen, talenttivalmentaja Arttu Heinonen, mv-valmentaja Juho Illi sekä fysiikkavalmentaja Janne Ukkonen. Uutena valmennustiimiin tulee näin mukaan ex-huippupelaaja Saari, joka pelasi omalla urallaan 94 A-maaottelua. Saari loi myös pitkän uran ulkomailla, Norjassa ja … Jatkuva The post HJK:n taustatiimi kaudelle 2020 – Maija Saari mukaan valmennukseen appeared first on HJK Helsinki.
Elite Alfred Berg tukee vähävaraisten jalkapalloharrastusta(eilen)
Elite Alfred Berg lahjoitti HJK:n kotiotteluissaan tekemistä maaleista 2 500 euroa Aulis Rytkönen -rahastoon. The post Elite Alfred Berg tukee vähävaraisten jalkapalloharrastusta appeared first on HJK Helsinki.
Kapteeni Linda Ruutu sopimukseen(11.11.2019)
Vuodesta 2017 asti sinivalkoisia edustanut Ruutu jatkaa Klubissa. Linda Ruutu (s.1990) on allekirjoittanut pelaajasopimuksen kaudesta 2020. Naisten Liigassa vuonna 2006 debytoinut Ruutu toimi tuplamestaruuskaudella Klubin kapteenina. – Mennyt kausi oli todella onnistunut joukkueelta. Kävimme läpi aika suuren kasvuprosessin, jos katsoo kuinka paljon muutoksia tuli edelliseen kauteen verrattuna. Kehityimme koko vuoden ajan ja olimme parhaimmillamme yläloppusarjassa, … Jatkuva The post Kapteeni Linda Ruutu sopimukseen appeared first on HJK Helsinki.
Suomen maajoukkueet nimetty(6.11.2019)
Pikkuhuuhkajissa on vahva HJK-edustus. The post Suomen maajoukkueet nimetty appeared first on HJK Helsinki.