Aina kotona!
- Forza HJK on Helsingin Jalkapalloklubin virallinen kannattajayhdistys

(Mobiilikäyttäjät: lisää sisältöä löytyy klikkaamalla ylhäällä olevaa "Haku"-valikkoa. Sen alta löytyy tämän sivun alavalikot.)

Fan Club Forza HJK ry on vuonna 1999 perustettu yhdistys, jonka tarkoitus on sääntöjen mukaan toimia HJK:n kannattajien yhdyssiteenä, kannustaa HJK:ta sekä edistää jalkapallo- ja kannattajakulttuuria positiivisessa hengessä.

Yhdistyksen tarkoitus on myös lisätä samoin ajattelevien ihmisten kanssakäymistä ja tarjota heille toimintafoorumi. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys kehittää ja ylläpitää kannattajaryhmänsä näkyvyyttä sekä tunnelmaa kotiotteluissa ja järjestää jäsenilleen ottelumatkoja sekä tapaamisia ja vapaa-ajanviettotilaisuuksia.

Yhdistyksen arkipäiväistä toimintaa suunnittelee ja toteuttaa sen hallitus. Jäsenistö valitsee hallituksen vuosittain loppuvuodesta pidettävässä vuosikokouksessa.

Näiltä sivuiltalöydät tietoa toiminnastamme, jäsenyydestä, alennuksista ja muista eduista sekä vieraspelimatkoista. Lisäksi tarjoamme vilkkaan keskustelupalstan sekä runsaasti kirjallista ja kuvallista materiaalia.

Japanin aurinko, Atom, sai Forzan uuden klubiaurinkopaidan lahjaksi. Tätä t-paitaa ja muita Forzan tuotteita voi tilata klikkaamalla tätä kuvaa tai tällä sivulla olevaa "Fanituotteet"-linkkiä.

Forza HJK:n yhteistyökumppanit