Forzan vuosikokous ja pikkujoulut jäsenille

9.11.2021

Perinteiseen tapaan Forzan vuosikokous ja pikkujoulut pidetään Itsenäisyyspäivän aattona sunnuntaina 5. joulukuuta. Vuosikokous ja pikkujoulut pidetään pienen sporamatkan etäisyydellä toisistaan.

Koetko, että Forza voisi olla jotain muuta kuin mitä se tähän asti on ollut? Onko sinulla ajatuksia, mitä haluaisit jalostettavan tulevaisuudessa käytännön teoiksi? Mietitkö omaa rooliasi klubilaisen kannattajakulttuurin kehittämisessä?

Kannattaa tulla vuosikokoukseen kuulemaan yhteenveto tästä kaudesta, sekä valitsemaan uutta hallitusta tulevalle kaudelle. Paikkana toimii tällä kertaa kerhohuone Arabiassa, osoitteessa Brysselinkatu 1 E. Oven vieressä on kerhohuoneelle oma summerinsa. Kokous alkaa klo 17:00. Kaikki Forzan jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita!

Vuosikokouksen jälkeen aloitamme sporamarssin kohti Sportsbar Töölöä (Mannerheimintie 98), missä siis tänä vuonna vietetään pikkujoulujamme klo 18:30 alkaen. Amit kumppaneineen tarjoilee meille forzalaisen jouluaterian 20€ hintaan. Siihen kuuluu maittava burger, 0,5 litran hanajuoma sekä jälkiruoaksi Klubishotti. Jouluateria maksetaan paikan päällä suoraan Tölikän kassaan. Ilmoittautumisia bileisiin otetaan vastaan 2.12. saakka sähköpostilla info@forzahjk.net. Koronapassi ja henkkarit mukaan! Tervetuloa!