Kausi jatkuu Frankfurtissa - infoja reissaajille

23.10.2023

Suomen mestaruusjuhlat on juhlittu, mutta vielä on juhlia jäljellä.  Klubi kohtaa torstaina Konferenssiliigan vieraspelissä Eintracht Frankfurtin. Away-reissulle Saksaan on matkustamassa satoja Klubin kannattajia. Viime kauden Eurooppa-liigan voittaja onkin sopiva vastus tuoreelle Veikkausliigan mestarille.

Lipunmyynti

Frankfurtiin matkustaville vierasliput matsiin myydään HJK:n lippukaupan kautta. Lippujen hinnat ovat 27,50/18.50€. Vieraslippujen myynti päättyy matsia edeltävänä päivänä keskiviikkona klo 15:00. Osta siis liput siihen mennessä. Stadionilla vieraslippuja ei myydä. Lipunmyyntilinkki ja lisätiedot HJK:n sivulta.

Stadionin sisäänkäynti

Vieraskannattajien sisäänpääsy Deutsche Bank Park stadionille tapahtuu E2-sisäänkäynnistä. Henkkarit mukaan. Portilla saatetaan tarkistaa henkilöllisyys. Stadionin osoite on Mörfelder Landstrasse 362, 60528 Frankfurt. Saapumisohjeet stadionille Eintrachtin sivuilla.

HJK-kannattajien kokoontumispaikka ennen peliä

Frankfurtin päärautatieaseman vieressä olevan O'Reilly's Irish Pubin kanssa on sovittu, että avaavat ovet matsipäivänä klo 12.00.
Google maps-linkki. Osoite: Am Hauptbahnhof 4, 60329 Frankfurt am Main (ks. kartta alla)

Aikataulu

Klo 12:00 O'Reillys Irish Pub aukeaa
Klo 18:30 Lähtö stadionille
Klo 21:00 Eintracht Frankfurt-HJK

Grüße an die Deutschen

Hagish is coming in peace.