Topi Keskiselle vuoden pelaajan palkinto

25.10.2023

Topi Keskinen on Forza HJK:n jäsenten valitsema vuoden 2023 miespelaaja. "Mikkelin pikajuna" teki näyttävän sisääntulon Klubiin ja Veikkausliigaan. Keskinen ihastutti nopeudellaan niin liigassa kuin europeleissä.

Mestareidenliigan karsintapelissä norjalaista Moldea vastaan syntyi yksi kauden unohtumattomimmista maaleista, kun Keskinen juoksi ohi Molden puolustuksen hurjalla sprintillä. Kooste pelistä on katsottavissa HJK TV:ssä. Veikkausliigassa Keskinen teki kaksi maalia ja syötti kuusi. Liigacupissa maaleja syntyi neljä.

MP:n kasvatti siirtyi Klubiin täksi kaudeksi kolmen vuoden sopimuksella. Toivottavasti saamme nauttia Topin vauhdista siis myös tulevina kausina.

Nuoruus oli voimaa tämän kauden pelaajavalinnoissa. Vuoden naispelaajaksi Forzan äänestyksellä valittiin 18-vuotias, myös liigadebytantti Lotta Lindström.

Palkinnon Keskiselle luovutti Forza HJK:n hallituksen puheenjohtaja Jarmo Kuisma KuPS-matsin jälkeen mestaruusjuhlien lomassa.